Legume cu orez

Am avut o punga cu legume congelate,am gatit-o sa nu mai stea in congelator dar asa singure legumele parca nu mergeau si cum am orez rosu,i-am imbunatatit si gustul si aspectul.
Fiind singura la masa,cam mult a rezultat,asa ca am impartit-o in trei😂😂😂
O portie a fost mancata simpla,o portie a fost garnitura la o bucata de somon(reteta postata)iar o alta portie tot garnitura este dar la ficatei,reteta care urmeaza si uite asa am gatit pentru trei pranzuri👍👍
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu legume congelate
1ceasca cu orez rosu
2catei de usturoi
2linguri ulei de masline
sare
busuioc
CUM SE PROCEDEAZA:
Orezul spalat in cateva ape reci,se pune la fiert in apa cu putina sare iar dupa 20min se strecoara
In tigaia cu ulei se pune usturoiul intreg iar dupa ce si-a eliberat aroma,se rastoarna legumele fara sa fie dezghetate si se lasa cateva minute cu capac la foc mic apoi se amesteca,se mai lasa 3-4min iar dupa ce legumele si-au luat aroma de la ulei si usturoi,se rastoarna orezul,se amesteca totul bine,se condimenteaza cu sare,piper,busuioc uscat sau verde taiat,se opreste focul si se pue pe farfurie.
Pofta buna!
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme